Friday, 14 August 2015

UiTM Dengkil

syafi khizar | 20:04 | 2Comments |
Bismillah  . .


Assalamualaikum . .


Entry ini khas buat mereka yang sedang mencari gambar-2 pemandangan yang indah dari UiTM Dengkil . As you know , UiTM Foundation Student 2015/2016 will be moved here for their Main Foundation Campus . .


So , gambar-2 ni diambil dari FB UiTM Dengkil sendiri . Hadek-2 sekalian , UiTM Dengkil ni kan baru lagi , patutnya , kamu bangga , sebab kamu jadi perasmi untuk segala kemudahan di sana . Kalau Yaya , komfirm , Happy gila ;D


Jangan risau , in sha Allah , kamu dapat sesuaikan diri di sana nanti . Jangan risau sangat la . Nak pergi kelas pun 5 minit perjalanan je , kemudian , tak perlu dah kamu turun tangga maut a.k.a tangga Batu Caves tu . =D Think positive okay ?











Menarik bukan ? Ahh . Kerusi , gazebo , semua berbalut lagi bakhaannnggg . 


P/s : Jangan lupa follow FB UiTM Dengkil untuk maklumat lebih lanjut . 

2 comments:

  1. wahh.. semua bru lagi!!!... good luck buat semua freshie2 uitm(^^,)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann . Kalau tak suka tak tahu la macam mana :)

      Delete

💌 0617 Comments💬 ♥ Thank you lovely ♥